T I T

Life in Sundsvall Publicerat 2010-03-02 Klockan 20:06:12 Kommentarer (0)
Today its Tuesday och jag har inte gjort någonting alls. Vaknade av att pappa ringde och bestämde att vi ska till Faster Vivi på fredag när han är ledig och hjälpa henne att skotta taken på huset. Jag fick inte åka dit själv ifall jag skulle ramla ner :P
Frida har suttit och pluggat idag så jag har tagit tag och suttit vid datorn och inte gjort någonting alls, gjort klart en bloggdesign som ska fixas över till nye ägarens konto imorgon, idag har jag slutat för dagen..
Fick mig ett mail idag från ett företag jag sökt jobb hos! Du är välkommen på intervju på fredag 12.30 stod det! WOHO Tyvärr så är jag ju bokad för annat på fredag och var inte så sugen på att åka ner till Sthlm nu igen när jag nyss kom hem, så sköt på det en vecka till nästa fredag istället, hoppas inte det drar ner chansen att få jobbet?
Det är liknande jobb som det andra jag var på intervju på, så får väl se hur det går denna gång och hur detta företag verkar vara. Hoppas på högre lön än förra .. men så kanske man inte får skriva :P
Imorgon har vi bestämt oss för en Roadtrip till Övik och bada på Paradisbadet! Jag Frida och Kajsa drar iväg så vi är där tills de öppnar för att roa oss heeela dagen. Sen hem direkt och middag hos Svärfarmor och farfar. Frida håller på med pangkakor till matsäck, även jag hjälpte till med att göra baguetterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: