SUNDSVALL

Life in Stockholm Publicerat 2010-03-27 Klockan 13:51:14 Kommentarer (0)
Så nu sitter man hemma i Sundsvall igen. Vi kom iväg en och en halv timme sent igår, P G A att vi hade problem med ett Passersystem i Solna som vi jobbade på i 10 timmar igår och därför blev jag tvungen att jobba över. Förlåt allihopa och tack för ni väntade på mig, jag kände mig inte alls speciellt bra att ni fick vänta så..
Men nu är vi här i alla fall och vi har just sett på Lets Dance Finalen.. Nu ska vi dra iväg ut på IKEA och handla lite saker, Present till svärfar bland annat som fyller år idag Grattis Grattis, blir middag där sen, men före ska vi ut till Nacksta och hälsa på små kissemissar om Micke och Camilla är hemma något senare ..
Återkommer senare i helgen igen .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: