Sista helgen i Stockholm

Life in Stockholm Publicerat 2010-03-01 Klockan 14:36:07 Kommentarer (0)
Såw nu är helgen över och jag är hemma igen, orkade inte skriva något i helgen för att det helt enkelt inte hände så mycket, Lördagen så var vi ut på IKEA i Kungens Kurva för att handla, eller jag var bara med och resten handlade.. Uscha så tråkigt det var!
Igår var det söndag och dags för Kalas, Zack har fyllt två år så det var dags att få paket. Han är förtjust i Pippi Långstrump har jag förstått så han fick alla figurerna därifrån.. Sen var det dags för hemresan, 4.5 timmar i buss, buss som är det värsta jag vet! Men fanns inga tågbiljetter kvar så var bara att bita i det sura äpplet och åka, gick dock bra för vi trängde oss och bänkade oss längst fram! Även min gamla lärare från Västermalm åkte samma buss, Världen är liten kan man säga.
När vi precis satt oss så märkte Kajsa att hon satt på en plats märkt för Äldre människor, eller var det blinda?
Kajsa; Betyder den här skylten att det är för äldre eller för blinda?
Frida; Meeehn spelar det någon roll vart blinda sitter eller?
Kajsa; Tyst!

Hemma vid 23 tiden igår precis lagomt till förlängningen på OS finalen, Skit att Kanada ändå vann tillslut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: