Shoot

Fotografering Publicerat 2010-03-11 Klockan 00:04:48 Kommentarer (1)
Frida var ju uppe i helgen som var och hälsade på, eller rättare sagt hon var uppe hela veckan för det var sportlov för 08orna.. I alla fall så tjatade jag till mig att få fota en morgon . Endast solljus från fönstret med persiennen nere för att få sköna mönster över kroppen.. Har fått tillåtelse av henne att lägga ut bilden också, jag tror faktiskt hon är nöjd själv ;) Det är i alla fall jag. Flikar in orginalet också för att se hur skillnaden blev..
Har några andra liknande foton också, får se om det blir någon annan redigering på dem, i så fall kommer de upp här eftersom.. Någon annan som kanske vill stå modell? Behöver inte vara avklätt ;)

Postat av: Alexandra

Jag tycker att originalet såg super najsast ut.

Gillar ljusa bilder som ser naturliga ut.



Om man får tycka till ;)

2010-03-11 @ 00:16:11
URL: http://snoffla14571.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: