nu kommer allt samtidigt

Life in Stockholm Publicerat 2010-03-13 Klockan 16:34:34 Kommentarer (0)
Jag har inte haft tid att blogga något sen jag kom ner hit i torsdagskväll. Började resan vid fjorton noll noll uppe i soliga Sundsvall.. Titta PT våra vägar är också framme!
Men tåg resan gick utan bekymmer, var några småkillar som hade hyffsat svårt att sitta still och så satt ju ena såklart bredvid mig och ibland ovanpå mig.. men men när jag bytte i Gävle så blev jag av med de små rackarna! Mohaha
Utsikten från blivande? jobbet. Är över liljeholms torget och t Banan!
Intervjun igår gick bra, träffade två kostymnissar som var trevliga men dock lite hårda eller vad man nu ska säga. Det kändes bra och tror dom gillade mig, verkade så i alla fall men får man väl se framöver om de hör av sig eller inte, det var iaf en lärlingstjänst som larmtekniker. De gjorde allt från grunden till färdigställning och utbildning av kunden som sen skulle använda larmen etc. Roligt att få göra allt så man inte bara får göra skit görat med att bila och dra kabel! Verkar bra med vissa saker som håller mig tillbaka. Lönen t ex? Tycker inte alls om det! Men vad ska man göra!
Idag var vi ut en sväng och gick på isarna och över till en Ö här utanför. Såg detta ..
Hur tänker Stockholmare? Skriver mera ikväll eller imorgon, nu ska vi iväg till Rissne och hälsa på .. To be later more stuff skrivet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: