Måndag första mars

Life in Sundsvall Publicerat 2010-03-02 Klockan 12:57:09 Kommentarer (1)
Igår började dagen med en promenad med en supersnabbgående flickvän som skulle till tandläkaren, och snäll som man är följer man ju med och håller handen då hon är lite rädd för sånt där. ;)
Satt där och läste några Vetenskapens världs tidningar, bara synd att ingenting som jag läste fastnade så jag blev inge smartare igår heller..
Vi lånade bilen och tog en sväng till IKEA där man bjöds på Köttbullstallriken som var riktigt god och fort slank ner i magen tillsammans med chokladkakan som efterrätt. Frida köpte några ramar som hon letat efter nere i Sthlm, men vi alla vet ju att Stockholm är inte lika bra som Sundsvall!
Vi tog och åkte hem och slöade loss rejält med ett bad och så middag med Mamma, var längesen jag var hemma kändes det som :O Så blev det Derby på tv mellan Timrå och MODO. Tyvärr så var det 4 hemmadomare på planen som inte ville att MODO skulle vinna så de gjorde allt till fördel Timrå. Tur jag inte bryr mig..
Dagen avslutades med film, Bröllopsfotografen blev det. Läs Recension ovan!

Postat av: <3

Jag är inte rädd för tandläkaren :p o förresten så är hemmadomare ett ord :p

2010-03-02 @ 13:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: