Fyra Fyra

Life in Stockholm Publicerat 2010-03-25 Klockan 22:01:20 Kommentarer (0)
Fjärde dagen idag och vi hade Service av fyra anläggningar runtom i Stockholm. Först ut var ett besök hos Robert, ja ni vet Boxer .. Vi skulle byta ut ett IP nummer åt dem, men tillslut blev det så att det inte skulle göras så vi gick därifrån efter att ha gjort mycket men ingenting var förändrat .
Vi drog vidare mot en Guldsmed för att han fått Falsklarm på sitt snart 10 år gamla larm. Dags och byta snart kanske =) Men fan ni bryr er ju inte om vart jag varit på dagarna, det får räcka med o säga att dagen har gått bra och fort. På fyra dagar har jag jobbat över 4 timmar, min första vecka liksom. Men jag tycker det är bra, skulle gärna jobba mer, I LIKE MONEY! Diskuterade även på lunchen om jobbet med min kollega, om vad tänker jag inte skriva här, detta kan alla se, så ni som är intresserad av o höra får helt enkelt ringa och fråga så kanske jag säger ..

Imorgon är ju sista dagen på denna första vecka, skönt det ska bli med lite helg, även om den kommer gå alldeles för fort! Åker hem till Sundsvall på fredag efter jobbet, fyller ju år på Söndag för er som glömt bort det, men nu vet ni så glöm inte att gratta mig då!. Får se om det blir nå uppdateringar i helgen, men någon ska jag väl hinna med..

BTW så fixade jag brevet till A kassan förut idag när jag kom hem, så imorgon lägger jag det på lådan och så från och med första April om allt går som det ska är jag med och betalar till andra ..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: