Fan då..

Life in Sundsvall Publicerat 2010-03-18 Klockan 22:44:17 Kommentarer (0)
.. Jag skulle ju ta bild när allting jag ska ha med mig låg framme på sängen, men det glömde jag ju såklart! Nu har det mesta åkt ner i väskan redan. Ni får bild på packningen färdig packad istället imorgon.. Jag har gjort en lista här med min fina handstil som ingen kan läsa. Wanna see? Näe trodde inte det heller. Det är det gamla vanliga tråkiga kläderna jag har och så dator sakerna som åker med ner, Kommer inte behöva något annat heller så och så kommer jag ju hem till min födelsedag nästa helg också så om jag har glömt något så kan jag ta det då!
Blir ett kort inlägg idag, imorgon är det fredag och min sista vardag som Arbetssökande! Det firas med att besöka Miroi, för förhoppningsvis sista gången i mitt liv! Tänk från och med måndag så kanske jag aldrig mer kommer vara arbetslös tills jag går i pension, undra hur stor chans det är? Jag ska dit och få mina sista aktivitetsstöds papper påskrivna och så måste man väl avskriva sig, eller det kanske man gör på AMS. Vi får helt enkelt se.
Nu ska jag ta mig en bApelsin och så krypa ner och se på film. Saw VI eller The Notebook har jag kvar. Och just det, imorgon börjar Flashforward igen, dubbelavsnitt till och med, då vet jag vad jag har och göra efter morgonmötet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: