Ett paket kommer lastat

Life in Sundsvall Publicerat 2010-03-19 Klockan 19:46:25 Kommentarer (0)
Kändes som jag var uppe hur tidigt som helst imorse och då klev jag upp klockan 08.00, hur ska det gå på måndag när jag ska åka tunnelbanan som går 06.08 ? PUUH säger jag bara! Tur jag har lätt för att kliva upp i alla fall, får se hur länge det håller innan jag är död på mornarna. Var på Miroi för kanske sista gången i mitt liv idag, det gick smärtfritt och kom därifrån med mina ärenden gjorda. Blev inte där längre än 15 minuter så tog och åkte hem igen och tänkte jag skulle ta o lägga mig o se på film, The Notebook denna gång, gick dock inte så bra, så slog av efter en 40 minuter kanske och sov istället, får se klart resten senare någon kväll.. Kanske på tåget imorgon.

Mitt i min sköna sömn klampar brorsan in med ett paket åt mig. Inte vilket paket som helst utan en till högtalare, har letat en Center till Numera mina Audio Pro frontar sen jag köpte teven. Och Micke fixade fram en åt mig för ett bra pris. TAKKI TAKKI!
Låter så mycket bättre nu ;) Nu fattas bara bakhögtalare och en bas så är mitt paket komplett. Det kommer dock inte bli något sådant förren jag flyttar till en egen lägenhet. Vilket vi får se hur lång tid det kommer ta! Ingen vet svaret på den frågan i alla fall.

Annars idag så hjälpte jag my bro att köra ett skrivbord till honom så han kunde ta dit sin dator, nu är jag även kattmatare idag och imorgon innan jag drar iväg till eStockholmo..
Och så efter det iväg och hämta mamma på jobbet så åkte vi ut till Birsta och handlade lite saker till mig som jag ska ha med mig, nu har jag fyra matlådor klara inför nästa vecka. Min mamma hon är bra snäll hon!
Allt börjar falla på plats och väskan är nästan färdig packad, lite små saker kvar och så ska jag bestämma mig vilken mer väska jag ska ta med mig, tror jag ska ha en ryggsäck att kunna ha med på jobbet också, kan vara bra att ha matlåda och så kläderna första dagen. Får helt enkelt se hur rutinerna på detta företag fungerar..

Btw fick se mitt avtal idag..... punkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: