birstaCity

Life in Sundsvall Publicerat 2010-03-07 Klockan 21:40:13 Kommentarer (1)
Där var vi en snabbis igår, Frida skulle in på IKEA och köpte fler ramar till alla sina biljetter hon ska sätta upp på väggen, så passade vi på efter lite tjat av mig att gå in på Birstacity med för att bara gå runt och kolla, och där fyndade man såklart en luvtröja. Har tittat på den förut men inte tänkt köpa för fullt pris så när den hängde där på Fyndstången så var det ju bara att slå till! PANG
Annars har helgen varit lugn, vi hände här hos mig i Fredags med Vart är tåget påväg och så såg vi Bröllopsfotografen i repris eftersom mamma och pappa bjudit hit grannarna för att se den, den var lika bra denna gång som första =) Som sagt så hängde vi i Birsta på lördagen innan vi käkade middag hos Fridas pappa, riktigt god bakpotatis med någon tjoffs i (?) Melodifestivalen på kvällen som typ är det tråkigaste som finns och så ska de jävlas med att visa alla låtar 500 ggr så man blir så less, men jag klarade mig igenom det med glada minen på..

Today har vi inte gjort någonting, Frida gjorde klart det sista på uppsatsen och lämnade in den och jag bara hängde och slängde bredvid.. Var ut en kort liten sväng och slängde iväg lite snö för att få göra av med lite energi i alla fall, konstigt nog är jag helt slut och vill bara sova just nu, blir nog sängen om inte allt för lång tid.. Man kan väl somna till något dåligt på tvn.. Imorgon står det några saker på listan som ska göras eller i alla fall att börja med.. Den som lever får se .



Postat av: patricia törnros

snygg tröjan, kanske ska satsa på modeblogg snart?!;)

2010-03-08 @ 13:30:01
URL: http://ptk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: