0ressugen

Life in Sundsvall Publicerat 2010-03-10 Klockan 19:22:28 Kommentarer (0)
Slappaste veckan på länge, har inte gjort mycket alls förutom det vardagliga med att söka de förbannade jobben som man aldrig hör något ifrån! Börjar piggna på mig nu i alla fall och ska väl vara fit for fight imorgon när tåget mot Sthlm ännu en gång ska ta mig dit! Ska erkänna är inte alls sugen på att sätta mig och åka iväg denna helg, hade mycket gärna varit hemma och bara slöat och känt att jag kryade på mig och verkligen mådde bra, men eftersom jag har en intervju på fredag som jag redan skjutit upp en vecka så är det bara att packa väskan och åka ner! Denna gång ska jag dock inte stanna så länge som det alltid brukar bli, SENAST måndag åker jag hem! Punkt slut..



Eftersom det inte har hänt så mycket så finns det ju ingenting heller att berätta för er kära bloggläsare, ingen som vill ha en ny bloggdesign? Nähä inte det, har i alla fall tid med att göra en nu, först till kvarn!

Får väl ta och börja packa inför resan imorgon då, tåget avgår 14.40 härifrån med ett kort byte i Gävle så är man sen framme 18.30 tror jag, kan det stämma? 3.50 minuter skulle det ta i alla fall.. Tror jag? Stoppen i Gävle är ganska softa, då får man röra lite på sig och byta plats, sitter man på samma tåg hela vägen så tänker man bara ÄR JAG INTE FRAMME SNART.. i alla fall sist tänkte jag verkligen det, valde att boka platsen i djurvagnen smart som man är för att slippa folk, det är mindre vagn och inte så många som brukar boka där, när resan började var jag ensam i vagnen, men snabbt kom det några snorungar läs: äldre än mig och satt sig vid ett bord och de pratade sååå mycket, tur man hade KOSS lurarna att trycka in för att bli av med deras tjatter! Kanske bättre att sitta i tysta vagnen ändå även fast det alltid är någon som snarkar!

Karta och kompass är fixad inför fredagen så jag hittar till företaget, okej kanske inte kompass men nästan. Gonna take the Tvärbana till Liljeholmen för det ligger visst där. Tycker det ser ut som bostadsområde när jag tittar på typ eniro, kanske blir bjuden på kaffe hos VDn, Måste man ta emot kaffe då eller kan man säga Har du ingen saft? Det kanske drar ner chanserna på att få jobbet, eller det kan det ju inte göra, eller om det var på en kaffefabrik så hade det nog det, men inte på en larmfirma väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: