Update Praktik

Arbetslösheten Publicerat 2010-02-22 Klockan 23:14:53 Kommentarer (0)
Sitter kvar nere i ett kallt och kaosartat Stockholm, även fast jag inte kan förstå varför det är kaos men det verkar helt enkelt vara det. Tunnelbanorna går bara under jorden så här utifrån Hässelby måste man ta bussar kors och tvärs för att komma in till staden, långt efter vanlig tid.. Detta gjorde att mitt möte med El firman inte gick att genomföra då många valde att ta bilen idag och fanns ingen möjlighet för andra parten att ta sig närmare heller i rimlig tid för ett möte

Dock blev det ett rejält snack i telefonen och det verkar väldigt bra, vi känner lika inför detta och att det är AMS fel att det skiter sig, hade de bara hjälpt till och hållit med oss så hade det varit klart. Men nu är det inte så, imorgon blir det att kontakta AMS här i Vällingby och försöka bena ut hur det ska gå till och hoppas på att jag kan bara få flytta över min inskrivning hit ner utan problem.. Återkommer imorgon.. Nu ska jag gå och lägga mig och se på Halv 8 hos mig på tv4play..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: