Plusgrader leder till slask

Life in Stockholm Publicerat 2010-02-25 Klockan 14:41:41 Kommentarer (1)
Den här dagen var ju förstörd innan man ens hade klivit upp riktigt, Sverige förlorade ju kvartsfinalen mot Slovakien efter en sisådär match, hade det på känn att de skulle åka på pumpen, Alla skriver upp alla Svenska OS deltagare så mycket och enligt Media så har de sagt att en svenska ska ta Guld och den kommer två så är det Fiasko, tycker det är grymt dåligt, vi är ett litet land som ska vara stolta över det vi presterar. Helena Jonsson är fortfarande min favorit och jag anser inte att hennes deltagande var ett misslyckande, hennes första OS och hon är inte heller äldre än 25 år. Hon har ju hela livet framför sig och blir så helvetes irriterad när folk gnäller, Gör något själv då, det är väl inte hon som ska fixa en OS medalj för dig, hon gör det för sin egen skull. Gnäller man får man visa att man är bättre själv annars så håll käften.. Tack för det..

Tog och sov lite efter hockeyn för mitt huvud fortsätter att bulta, Frida var iväg på skolan ett tag, en timme ungefär så när hon kom hem bjöds det på korv och makaroner, hon är underbar min flickvän alltså. När hon för andra gången drog till skolan så tog jag mig ut på en promenad, Hässelby Strand -> Ner mot vattnet -> Hälsade på änderna -> så tillbaka genom bostadsområdet här nedanför, det tog väl en 45 minuter och var riktigt skönt ute, Fast att det är plusgrader är inge vidare, allt blir bara blask och blött .



På vägen tillbaka så såg jag denna skylt;


Menar dom katter eller mattor? Hmm det är svårt att veta faktiskt!

Nu har jag fått svar från HP också, där jag vann Mecenat tävlingen med Backyardbabies skiva och bok signerad, för er som inte vet så var autograferna på skivan alldeles utsmetade av vatten, så mailade tillbaka och påpekade det, så hörde killen av sig idag och frågade efter adress, så det måste ju påpeka att jag ska få en ny? Så kanske någon som är intresserad av att köpa ? ;)

Nej nu blir det en dusch och sen plocka undan i köket och diskmaskinen..



Postat av: Loveyah

Du är underbar <3

2010-02-25 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: