Inleder från ett Soligt Stockholm

Life in Stockholm Publicerat 2010-02-21 Klockan 14:23:36 Kommentarer (0)
Ja min nya blogg då, här är det väl tänkt att allt ska få plats, det som ingick i gamla bloggen samt det nya som förhoppningsvis kommer hända framöver.. Jag lovar inget för jag kan tappa suget att skriva snart igen..
Igår var det en gambling resa med tåg ner till Stockholm som stod på schemat, tågen som gick under dagen verkade gå någorlunda bra med bara 20 minuters förseningar på Centralen, kände ändå att det kunde gå rakt åt helvete och att jag fick sitta i en snödriva någonstans mellan några tågstationer, men det gick bra. 12 minuter sent ut från Sundsvall p g a växelfel och sen 8 minuter mer sent framme på slutstationen. En bra resa helt enkelt förutom att åksjukan gjorde sig påmind, det som gått så bra förut ?


Det största problemet blev att ta sig från Centralen ut till Hässelby när Tunnelbanorna stod stilla mer eller mindre, eller i alla fall den linje jag såklart skulle åka, verkar dom göra än för den delen, Det har ju verkligen snöat TOK mycket, så jag fattar att ingenting fungerar ... INTE


Snäll flickvän och svärmor som man har tog dom bilen in för att hämta mig, vilket SMHI och alla verkar avråda från men det är ju knappt snö på vägarna, men det är ju så roligt att reta Söderlänningar att dom inte kan köra bil när det är snö på vägen, men sen kan dom ju inte ploga vägarna heller så inte så konstigt att de krockas till höger och vänster..
Väl framme i lägenheten så blev det skidor och Herrarnas Dubbla jaktstart över 30km. Underbart lopp? JA! Räcker med att säga Grattis till er två! Ni vet vilka ni är ;)
Inte hunnit med så mycket idag, klivit upp och ätit frukost, jag mår inte så bra, Snurrar och mår illa och huvudvärk, fattar inte vad det är med mig, mått piss ganska länge nu, det går upp och ner verkligen med mitt mående..
Skriver mer ikväll om vad som väntar morgon dagen och varför jag egentligen åkte ner hit en lördag kväll.. Det är en jäkla historia ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: