20 minuter blev 2 timmar

Life in Stockholm Publicerat 2010-02-23 Klockan 21:03:03 Kommentarer (0)
Började dagen med att gå ut innan jag ens hade vaknat kändes det som, men vad gör man inte, superpojkvän som jag är ;)
Satt igång med frukost eller lunch blev det väl när jag kom hem igen och såg lite på OS från igår samtidigt som One tree hill och 24 tankades ner för att se senare, bara två serier idag, tråkigt, brukar ju iaf vara fem..

Vet inte vad det är med mig idag heller, mår fan inte bra, är nog dags att titta upp detta snart skulle jag tro, Mår illa sen länge till och från, huvudvärken kommer och går och det snurrar i huvudet också, känns ansträngt helt enkelt, kanske har något med ögonen att göra att jag inte ser tillräckligt bra med mina glasögon eller så har jag väl brist på någonting kanske, vilopuls på dryga 80 slag känns väldigt högt, men jag vet ju att jag inte är tränad alls, tyvärr, men det är ju så tråkigt att springa eller ens promenera själv i alla fall..

Fick kontakt med AMS i Vällingby på eftermiddagen med rådet att besöka dem för att föra över min inskrivning från Sundsvall, så får väl ta mina papper och gå dit imorgon då. Bara det inte är 200 minusgrader eller så. Är ju lika bra att gå, allt är ju fortfarande kaos, eller inte allt men tunnelbanan sista biten hit ut i alla fall går inte. Idag tog det frida en och en halv timme att ta sig hem som vanliga fall tar 20 minuter. Stackarn kom hem och frös jätte mycket och jag låg såklart däckad i sängen och ville inte värme henne.. Men tar inte så lång tid att gå dit heller, kanske en 40 minuter i detta väder, om jag ens hittar förmedlingen, bäst jag tittar upp ordentligt vart det ligger.

Nu väntas det middag, lite senare än vanligt, att det ens går :P Så blir det väl lite OS med skidskytte och Skicross och så Zlatans Barcelona i CL, om jag orkar hålla mig vid tvn så länge, just nu känns det som att det blir äta och sen raka vägen till sängen för att se lite på Playkanalerna och sen sova så jävla skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: