Teknikets museeum

Life in Stockholm Publicerat 2010-08-12 Klockan 21:53:58 Kommentarer (1)
Frida hänger på träningen så jag täntke ta och uppdatera till er redan nu, snällt va? Vi drog in till stan idag och mötte min söta flickvän vid Tunneln och tänkte ta en lunch på Vapiano men ingen av oss var riktigt hungriga så vi bestämde att vi skulle ta det senare så vi delade på oss, Mamma mot Stan och vi resten mot Bussen som skulle ta oss vidare till Musieparken.. Tekniska museet stod på schemat .
Var bra där, fanns mycket att titta på. Och var en hel del intressant också, fast fråga mig ingenting om det för jag kommer inte ihåg något ! Fanns allt från gamla propellrar till hur högt kan du hoppa test. Vi hängde väl där 3 timmar ungefär och hann med en fika bestående av kycklingröra macka..

Väl inne i stan igen dissade vi Vapiano och drog istället vidare på Söder för att gå på Koh Phangang. En till sak som vi bestämt vi skulle göra..
Coolt ställe de byggt upp där men tyckte nog inte maten var så speciell, i alla fall inte det jag tog. Smakade inte så mycket och riset var inte alls salt. Tråkigt nog, kanske jag valde fel mat men det är ju inte mycket att göra åt nu såhär efteråt, jag vet ju nu till nästa gång att jag inte skall ta det i alla fall.. Käkade laxen.

Drog hem och slöade benen i soffan innan vi läs: pappa och jag följde Frida till bussen som skulle ta henne till träningen en bit bort. Sen vandrade vi vidare till ICA för att handla till frukost i morgon när MAMMA fyller år!! Grattis mor <3 Såg en kändis också som kom ut när vi gick in, Ralph Carlsson, var det, det trodde ni inte va att jag skulle känna igen honom sådär som en fantom som svävade förbi? Nu ringer nog Frida snart och vill ha möte från träningen, hoppas hon tar bussen! Orkar egentligen inte gå nå mer idag, helt mör i benen efter denna vecka med många många mil i dem små rackarna !!
CRAZY STRAWBERRYS ON THE ROOF

Postat av: Heléne

Hälsa Marie å gratulera :)

2010-08-12 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: