my ass hurt

Life in Sundsvall Publicerat 2010-08-08 Klockan 00:19:16 Kommentarer (0)
Har träningsverk i tammefan hela kroppen efter två dagar med promenad och hantellyft. Snacka om att vara ovan. Tog ungefär samma runda idag som igår blev dock lite längre 7km på dryga timmen. Skönt var det och jag kan säga att på en lördag kväll vid 18 så är man nästan själv ute i ryggisspåret.. Men det är ju bara bra så slipper alla titta på mig när jag kommer där och går helt dyngsur i svett! Kändes bättre idag då och jag började inte må så dåligt som igår.. Skrev jag det igår förresten ?
Idag annars har det inte hänt så mycket, hängt hemma med min kära mac och var en sväng ut till Birsta för att kolla på present till mamma och så handlade vi lite inför den kommande veckan. Vi drar ju till Stockholm imorgon förmiddag för en hel vecka i huvudstaden. Haha det låter ju lite konstigt att säga så när jag bor där nere egentligen. Men efter 2 veckor här uppe så blir det ju att man tillbringar en vecka där nere, sen kommer jag nog hem i några dagar innan jag åker ner igen för att åka in på jobbet och göra klart allt inför starten den 23 augusti! Det ska både bli roligt och nervöst och jobbigt att inte få göra som man vill hela dagarna !

Förresten så satt jag upp spottarna i taket på bron idag eller ikväll rättare sagt, blev ju riktigt snyggt det där, man kan ju nästan tro att jag är elektriker! Var dock svårt att tolka vad mamma tyckte om det, hon sa inte så mycket, men får väl hoppas hon är nöjd. Det blev ju knappast sämre än den fula brolampan som satt där innan.
Får upp någon bild på det framöver när allt är klart med nytt staket och trall också, just nu ser det mest ut som en arbetsplats..
Har egentligen inte så mycket att skriva om idag, det händer ju inte så mycket på dagarna direkt när jag är ledig, men förhoppningsvis blir det en händelserik kommande vecka med mycket bilder och skrivande om trevliga händelser .
Har ingen ny bild att lägga upp så ni får helt enkelt ta och titta på denna en gång till, det är över Liljeholmen och där bor vi ju nästan nästa gång det kommer snö eller blask som det blir där nere. Längtar faktiskt att få flytta, antingen blir det själv med Frida eller så blir det ju Årstadal.. Vad det än blir så kommer det bli Perfekt!
BIG ASS OUT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: