mormoromorfar

Life in Sundsvall Publicerat 2010-08-17 Klockan 22:17:56 Kommentarer (0)
Visst skrev jag igår att jag skulle till stugan? Var i alla fall dit idag med mamma på eftermiddagen för en fika ute i det blå, gud vad skönt och stillsamt det var där.. Men snart är man tillbaka i stressen igen .. Verkade vara bra där borta i Lubban, mycket hade avverkats så det var väldigt öppet vid vissa stugor . Såg lite konstigt ut men nu när så många nya flyttat in där så vill det väl ha förändring.
Annars idag så, har jag målat om det gula på framsidan vid bron, var visst någon som målade med fel färg igår, så var bara att måla om idag igen för att få det klart någon gång, nu saknas bara lite vit färg för att snygga till sen är det klart för att lägga trallen, hoppas vi kommer hinna med det i morgon!

Imorgon klockan 18.08 går tåget ner mot Stockholm igen för att komma hem efter snart 4 veckor därifrån. Tiden har gått så sjukt snabbt, alldeles för fort, jag vill vara här uppe mer ! Men nya spännande saker händer och livet leker vidare framöver även fast jag inte får vara ledig och slöa mig igenom alla dagar, det passar mig faktiskt så jävla bra! Skulle seriöst kunna vara ledig varje dag utan att få det tråkigt. Jag tycker om att ta det i min takt och göra som jag vill. Inte måsta kliva upp aptidigt på morgonen för att åka iväg och jobba för att sen vara hemma och vara trött innan man måste sova igen, vad är det för liv liksom, jobba 5 dagar för att få göra vad man vill 2 dagar, det är ju orättvist, man borde väl dela lika i alla fall!!
JAGVILLINTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: