Märkt

Life in Sundsvall Publicerat 2010-08-06 Klockan 22:26:28 Kommentarer (0)
Har precis för ett tag sen käkat upp min middag som jag gjorde till mig själv idag, men tänker ni nu skulle inte hans föräldrar komma hem idag? Jo det gjorde de också men bara hem och vände och stack nästan direkt iväg till Bispgården för att gå på Diggiloo ikväll. Hoppas de har trevligt, vet inte hur länge det skulle hålla på men mamma uppskattade att de skulle vara hemma vid 01.00 inatt kanske så vi får helt enkelt se. Tillbaka till maten så idag blev det att Grilla marinerad kyckling, fritera lite pommes frites idag igen och så en kokad beanaisesås med lite blandat av grönsaksvägar + en Iskall cola såklart. Orkade dock inte grilla så länge för det var friidrott på tv så kycklingen var nog inte riktigt klar, men det gör väl ingenting, tänkte man kan ju äta rött älgkött så det går säkert lika bra om kycklingen är lite rosa inuti.
Så vad har annars hänt idag då, Vaknade ganska tidigt vid 10 för att vara exakt, tänkte jag kanske skulle ta mig upp lagom tid för en gångs skull, men efter att legat och vridit mig och drömt konstiga saker i närmare en timme så var ju den tanken borta och jag klev upp som vanligt .. Gillar inte riktigt det med mig själv att jag sover så länge, fast vill inte sova tidigare på kvällarna heller så det får nog vara så helt enkelt .

Tog och la mig i solen på altanen och solade för första gången denna sommar, Ja jag är vit som en finsk fiskpinne! Men det är ju så tråkigt och ligga stilla bara för att bli brun! Så som ni förstår hade jag inte orken att ligga där speciellt länge så jag tog tag och började måla brotaket på framsidan vilket var en historia i sig. Fick upp lite färg där i taket iaf så nu är det målat ungefär två tredjedelar. Resten får de boende i huset göra !
Vad ska jag mer berätta då, jo kanske att jag var ute och gick i över en timme idag, blev en ganska bra sväng även fast mina benhinnor höll på att dö till att börja med men det gick över och nu känner jag ingenting alls i dem så de var nog bara ovana HA HA När jag kom hem igen dammade jag även av hantlarna som gömt sig under fotöljen och körde några rep. i solen på altanen och som vanligt när jag får mina infall så mår jag så illa efteråt så jag vet inte vart jag skall ta vägen, vad kan det bero på egentligen? Skulle tro för att jag ätit för dåligt nu när jag hemma och ledig och helt enkelt att jag tar i för mycket när jag väl gör något, skulle inte alls bli sämre av om jag fick upp min grund kondition lite samt fick bort lite av magen som börjar hänga ner i knäet när jag sitter. Jag är liksom inte tjock det är bara magen som är för stor. Konstigt det .. Någon som vill bli min PT och få igång och tjata på mig?

imorgon får vi se vad det blir, är det bra väder kanske jag tjatar till mig att vi åker ut till stugan och hälsar på mormor och morfar, har ju inte så mycket tid annars att träffa dem, men det får vi se imorgon. Så ska jag skriva ihop en recension om en film jag såg i förrgår. Law abiding citizen.


NoWayHomeBoy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: