illamående och deprimerad

Life in Stockholm Publicerat 2010-08-19 Klockan 22:18:54 Kommentarer (0)
.. Så sitter man nere i Stockholm igen, kom ner igår kväll men har inte orkat tagit tag i att blogga idag. Är ensamt hemma, Frida är påväg hem från träningen och resten är på Grönan för att se The Ark, fast det är väl slut nu skulle jag tro, så snart är det väl full rulle igen med massa babbel, ganska skönt att det är tyst och man får göra som man vill ibland också .. Som sagt kom ner igår, kändes helt fel verkligen. Började med att jag pratade med Safeteam som sa att jag inte behövde komma in något denna vecka, kunde ta allt på måndag istället. Fine tänkte jag men då kom jag på att jag behövde ju inte åka ner på kvällen då, men då visste jag inte hur jag skulle göra istället, åka ner på min betalda resa eller stanna kvar hemma i Sundsvall och köpa en ny resa.. Velat säkert en timme hur jag skulle göra men kom ändå fram till att åka ner för att snåla och inte behöva betala 350kr till för en till tågbiljett på lördagen istället .. Resan gick väldigt lugnt typ tomt på tåget så satt själv vilket är skönt att slippa trängas, The OC rullade på datorn, hann med 4 avsnitt innan jag var framme.. Allt gick som på räls helt enkelt. Men väl nere började jag fundera på varför jag egentligen åkte ner, kommer ju vara här nere så mycket framåt i tiden Och kom igen 350 kr är inte mycket, märks ju inte ens på kontot! Men är man snål så får jag väl lida då och skärpa mig. Igår kväll var jag en riktig sur bitch Förlåt älskling


Idag är jag dock gladare, tror jag? Har bara hängt här hemma förutom en promenad bort till kanaanbadet Som inte låg så långt bort . Ritat lite på ritningen till nya lägenheten också, inte för att jag har så mycket att säga till om men ritade lite som jag tyckte i alla fall, det är ju BARA 6 månader kvar tills flytten.. Längtar jag, efter en förändring här i livet, känns som det rullar på bara. Inte för att byta jobb är något vanligt men kommer ju göra samma saker för förut fast förhoppningsvis på ett bättre och roligare sätt . Sen att slippa åka ut till Hässelby varje dag längtar jag efter såklart, som alla andra ? Sitter här och mår dåligt efter att ätit pizza, att jag aldrig lär mig vad äckligt det är ! Fixa mig PT så jag fattar som du!! Funderade på att ta någon riktigt mat eller en sallad, men vet ju inte hur de är på de där pizza ställena, man vill ju inte bli besviken och inte ens mätt. Hoppas jag kommer ihåg detta till nästa gång så jag tar något bättre !

Har ingen bild att bjuda på idag heller, har ett gäng på lager som inte är redigerade än från i sommar, de kommer väl upp allt eftersom under dagarna i höst skulle jag tro.. BTW jag och pappa la trallen på bron igår på dagen innan jag skulle åka, gick smidigt och tog nog inte så många timmar och skruva de ca 200 skruven som skulle på plats, nu ligger däcket där så bara lite små bitar och kantbitarna kvar och så ska pappa få till staketet sen är det ju klart. Ska ta bild nästa gång jag är där uppe vilket blir första helgen i September..
UNDERCOVERBOSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: