Handboll is the shitt!

Life in Stockholm Publicerat 2010-08-12 Klockan 11:20:47 Kommentarer (0)
Känns som jag hela tiden ligger en dag efter med mina inlägg, idag måste jag ju berätta om vad som hände i Tisdags och det borde jag ju gjort igår imorse, bloggade jag inte då eller vad är det här ? Drar en kort sammanfattning till dagen så jag är i fas igen!
..... Det blev skansen som sagt i tisdags eftermiddag och kväll. Första gången jag var på skansen under Allsången höll på. BTW Kanin ovan var hur cool som helst, syns tyvärr inte på bilden då den tagen med mobilen, men han var jättelång hårig runt öronen och på kinderna.. Frida trodde han skulle bli mobbad av sina kanin polare.
Vi gick runt på skansen först  innan det blev en Köttbullsmiddag alldeles bredvid scenen, gud vad lite folk det var, eller är det alltid sådär lite, trodde det skulle vara smockat så man inte ens såg någonting, men var inga problem alls att gå fram så man så allt på scenen. Dåligt! Kanske bara var så denna gång, vad vet jag..
Dåså igår onsdagen den 11 augusti gjorde vi följade, kommer fan inte ihåg, Jag tog tvärbanan hem till Hässelby i alla fall för att hämta upp lite saker, fast mitt brev hade inte kommit konstigt nog, det är nog sega posten som inte vet vad de gör nu igen, Drog vidare in till stan för att träffa Frida som ringde och sa att hon var påväg hem OOPS så fick hon vända tillbaka och gå genom halva stan för att komma till NK där jag var, sen var hon en bitch resten av kvällen tills hon åkte till träningen. Dock när jag mötte henne påvägen hem så var det borta och hon erkände att hon var sur, det måste varit första gången! Förresten hittade en lapp med texten 500 på när jag gick och mötte henne, hur stor är den chansen liksom? Den bara låg där på gatan och väntade på mig!

Jag bjöd Frida på middag, efter träningen:
Denna mobilkamera nu igen, syns ju knappt vad det är! Men det blev i alla fall baguetter med rostbiff, potatissallad och lite salladstjoffs.. Nöjd? JA SOM FAN!

Idag nu snart ska vi ta bussen in mot stan för
att träffa Frida som slutar vid lunch idag, ÅK INTE HEM IDAG OCKSÅ!, sen ska vi gå på Vapiano och käka lunch innan vi drar bort till Tekniska Museet och kolla vad de har att erbjuda där, har aldrig varit där så har ingen aning faktiskt..

Förresten som alla vet Handboll är ju den bästa sporten och jag är grymt intressad, och det roliga är att Sveriges Junior damer har skrivit historia med att säkrat första dam medaljen NÅGONSIN, De vann sin Semifinal inatt mot Holland med klara 37-21. Imorgon väntar final mot Norge. Har ingen koll på hur bra lagen är men hoppas såklart på att det blir ett första Guld. Tjejerna är alltså födda 92-93. Framtiden är säkrad ett tag framöver hoppas jag . Ska bli roligt att följa dem i framtiden...
NumberOne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: