Go go go

Life in Stockholm Publicerat 2010-08-10 Klockan 11:50:42 Kommentarer (1)
Okej ska dra ihop ett inlägg som kanske 3 personer kommer läsa, grattis till er SUCKIT resten!
Resan ner i Söndags gick smidigt och fort, har nog aldrig gått så fort att åka till Stockholm, kanske inte tidsmässigt men mentalt i alla fall. Efter ett snabbt stopp på Gävle Bro så var vi nästan framme och då kändes det som att vi nyss satt oss i bilen. Halvligga i baksätet med musik är inte så dåligt alltså.
Hoppade av hemma i Hässelby när vi kom ner för att packa om och vänta in Frida som var och spelade fotboll. Vinst ett - noll Träffade katterna där hemma också, Gollum var smart och att han skulle in i garderoben med huvudet först och sen kom han såklart inte ut så han satt där och skrek .. Inte allt för smart kan man ju tänka sig.
Efter mycket väntan så kom de äntligen hem och vi kunde äta middag innan vi packade ihop alla våra väskor och drog iväg med tunnelbanan mot Alvik och vidare mot Sickla där jag nu bor tills på Söndag då jag antingen åker hem till Hässelby eller åker med hem till Sundsvall igen som jag skrivit förut, som det känns nu blir det Sundsvall. Kan ju bli ett tag tills nästa gång .

Igår, måndag så var jag och pappa bort till Bromma för att lämna tillbaka gamla laptopen som jag hade före denna, leasing tiden var slut och eftersom dens skick inte var vidare bra så valde vi att inte köpa ut den för det överpris de skulle ha.
Resten av dagen tillbringades i Sickla vid Köpcentret och i lägenheten. Var faktiskt uppe klockan sju på morgonen och var ute och sprang efter jag följde Frida en bit till bussen, hur duktigt är inte det då på en skala?
Nu idag ska vi dra oss ut och iväg för att besöka några platser mamma vill se och så ska vi nog till Skansen ikväll om det inte börjar regna och kolla läs: Lyssna på Näst sista Allsång på skansen. Får väl se när vi är tillbaka, mina ögon och huvud känns väldigt ansträngt idag men hoppas det går över när vi kommer ut i luften..


APOR HERE I COME

Postat av: Patrik

haha kanske inte så smart men gulligt XD

2010-08-10 @ 23:37:55
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: