Förstadag - Alltkännskonstigt

Life in Stockholm Publicerat 2010-08-23 Klockan 19:38:49 Kommentarer (0)
Ja första dagen på Safeteam är då över, sitter hemma i sängen sjukt trött och hungrig. Maten är väl klart snart hoppas jag.. Sov inte allt för många timmar inatt, tiden gick åt till att snurra runt runt i sängen som en orkan och inte slappna av. Kanske fick fyra timmars sömn innan det var dags att kliva upp igen vid 6 tiden.. Kom enda till Gullmarsplan innan attacken kom och jag ville verkligen inte kliva av. FY OCH USCH. Men fanns inte så mycket att göra åt det .. Allt har ju gått bra idag, men såklart allt känns konstigt och jobbigt.. Massa nya saker som ska in.. Kändes säkert såhär sist när jag började på Senecta också men det har jag glömt så nu känns det här värre än värst, men får det gå några veckor så blir det nog bra ska ni alla se och jag själv såklart .

Hängt på Sveavägen idag den tid vi faktiskt jobbat, var ju mycket i morse med papper och saker som skulle fixas och så. Fick min bil och telefon och kläderna och INTE verktygen då de inte kommit än, hoppas de kommer snart så jag slipper låna hela tiden.. Det som känns mest konstigt är att ha egen bil, hittar ju liksom inte, lättare att åka med någon så hänger man ju bara med liksom, men det kommer väl det också. Skönt på ett sätt samtidigt att kunna åka direkt och slippa Tunnelbanan.. I morgon skulle jag dock få åka med någon, eller ska upp till Upplands-väsby och lämna in min bil för att den ska få inredning så skulle bli hämtad där och så tror jag hänga på Drottninggatan på något projekt. Känns mer ordnat än Senecta med bättre rutiner och så runt projekt och så.. Får väl se framöver hur det kommer gå, nu i början kommer jag ju bara flänga med runt och lalla på..
PEACE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: