Andradagen - Detkännsbättre

Life in Stockholm Publicerat 2010-08-24 Klockan 19:17:35 Kommentarer (0)
.. Okej nu är jag hemma igen efter andra dagen på Safeteam. Känns bättre nu som jag trott också.. Drog iväg i morse till Upplands väsby för att lämna bilen på en Bilfirma som skulle sätta in inredning bak i skåpet. Gick smidigt dit, inte så mycket bilar eller så, värre var det när vi skulle in igen, då hade köerna kommit igång och det tog sin lilla tid att ta sig in till stan och självklart skulle vi ju till Drottninggatan också, men vi kom dit till sist i alla fall. Har hängt där idag hela dagen och dragit ut lite kabel som vi ska använda för att byta ut ett larmsystem. Smididgt! Idag käkade jag Köttfärsjärpar, färskpotatis med brunsås och lingonersylt. Var tillräckligt gott för att ätas men alldeles för dyrt! USCHA vad det ska vara dyrt för en lunch då! Snåljåparna !
Mina snygga jobbskor som jag går runt i hela dagarna, Första skorna på ett jobb som jag verkligen är nöjda med utseende mässigt har inte haft de tillräckligt länge för att veta om det är bekväma också men det får man väl hoppas ! Finns inte så mycket att göra åt saken annars heller så .. Såg Mårten Andersson på väg från lunchen idag, coolt va? Nej jusste inte så mycket ..
BESTINTOWN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: