MoneyMoney

Life in Stockholm Publicerat 2010-04-22 Klockan 19:40:59 Kommentarer (0)
Jag sitter här och ser ingenting känns det som, har linserna på mig som jag var och hämtade ut igår och fick lära mig hur jag skulle använda, dock känns det helt mongo just nu.. Allt är suddigt och vänster ögat känns konstigt, höger känns bra, känns inte ens att jag har linsen i, och blundar jag med vänster ser jag bra med höger, något fel på vänster kanske ? Var in idag påväg hem från jobbet till optikern och pratade med henne och hon tyckte jag skulle testa lite mer och se hur det kändes, får väl se, testar över helgen och får se sen hur det går och om jag ska kontakta dem igen och få testa ut nytt för om det ska vara såhär jävla värdelöst så tänker jag fortsätta med mina glasögon!! Dock tycker jag ju att jag ser dåligt med dem med, vill se skarpare ju!

Slut om det och över till något roligt istället, satan vad veckan går fort, fredag imorgon, känns som det nyss var fredag och jag satt på tåget påväg upp till Sundsvall! Men det gör inte mig så mycket att dagarna och veckorna går fort, bara att helgerna går ännu snabbare som är jobbigt, denna går nog sakta hoppas jag så jag hinner mycket och slappa! Nej jusste det roliga var ju att jag idag fick min första lön från Senecta, Gått en månad redan! Shitt liksom, eller imorgon den 22:a så har det gått precis en månad som jag började där. Tiden går liksom kan man säga, precis som jag skrev ovanför här nyss.. Fick ut ganska mycket, fast hade några dagar från förra månaden som jag fick ut också så det blev ju lite påslag, plus alla övertidstimmar..


Annars i veckan har det inte hänt så mycket, bara kliva upp jobba åka hem och äta sen sova dagarna in och ut fram och tillbaka.. Morfar ringde förut och berättade att annonsen på båten kunde tas bort, redan såld alltså, var flera stycken som hade ringt samma dag till och med och velat titta på den så idag, tror jag det, kom en man från Umeå ner och hämtade den, stackars honom som ska åka tillbaka till UMEÅ med en 30 trailer! Skulle jag inte göra liksom.  Men härligt att den blev köpt så fort så mommo o moffa blev av med besväret för den.
I helgen blir jag kvar här nere, imorgon blir det nog bara slappa efter jobbet, kommer nog inte orka så mycket annat än att slappa vid tvn sådär som jag alltid brukar göra varje lediga kväll (läs: alla kvällar)
Nu ska jag ringa mamma och fråga hur hon mår, morfar sa att hon lät hes ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: