GolfGolf

Life in Stockholm Publicerat 2010-04-14 Klockan 20:02:44 Kommentarer (2)
Orkar inte skriva så mycket så senaste dagarna kommer i några bilder istället ..
1. Min underbara flickvän, när vi åkte till Vällingby för min synundersökning

2.Summit vid Hornstull, där jobbade vi Måndag och tisdag. Ska bli utbildningslokaler

3. Bänk på dagens jobb, står att Alla ska hjälpa till och hålla bänken ren och fin, Tyckte inte jag det såg ut som i alla fall

4. Golfbanan som vi var och jobbade på idag, Vidbynäs utanför Södertälje, verkade asnajs och var schyssta personer som jobbade där, vi var där och Servade vår larmanläggning. Åter på måndag för mer fix.

5. HAHAHA Fick mitt jobb ID idag, herregud vad snygg man är, speciellt i håret och dubbelhakan...!

6. Idag när de gjorde något med greenerna, har ingen aning om vad det är för maskin, den åkte sidledes fram och tillbaka över greenen?

Nu sitter jag och väntar på att någon mer ska komma hem, klockan är 20 och jag är ensam hemma, Sen middag idag också eller? Ja verkar ju så :/ Jag måste börja sova tidigare på kvällarna, känns som kliva upp klockan ringer direkt när jag somnat, och lite jobbigt är det att jag vaknar alltid (läs: ALLTID) 05.05 och kollar på klockan och blir lika besviken varje gång då jag ska upp om 25 minuter.! Men snart är det helg och Sundsvall som står på schemat!

Postat av: Kjell

6. Troligen så luftade dom greenerna slår små hål i den mjuka fina mattan.

2010-04-14 @ 22:06:50
Postat av: pt

Omg har frida färgat håret?=)

2010-04-15 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: